donderdag 25 november 2010

Donderdag 18 November 2010

Donderdagavond dit keer en we maakte er weer een gezellige tijd van.
Truus was bij Nelly van Es geweest dus we hebben weer de nodige spulletjes.
Truus heeft het hartje van haar kleed gemaakt met een dichte ondergrond.
En de halskettingen die ze op de beurs kocht.
Andere Truus* gaat gestaagd verder aan het beige kleed,
zien we ook weer vooruitgang in.
En maakt ook een hals ketting van kralen.
Marianne gaat als een speer poetst die nog wel thuis?
En ik verder aan mijn schaaretuitje maar niet zoveel tijd gehad
Ik heb mijn map 5 met patroontjes dus ik kan weer flink vooruit.
Kleed Truus
Kettingen van kraaltjes van Truus.
Het kerstkleed van Marianne.

Het kleed van Truus*
De onderdelen van het schaaretuitje van Karin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten