maandag 14 juni 2010

Donderdag 10 juni 2010.

Donderdag middag weer een lesje Hardanger.
Lekker buiten gezeten wel wat met de tafel op en neer gewinkeld.
Onder de parasol, onder het afdak en weer terug onder de parasol.
En weer flink wat vorderingen.
Marianne gaat als een speer wil alweer aan iets nieuws beginnen.
Maar kwam tot de conclusie dat ze ook nog bezig was aan een kussen.
Truus is bezig met kruisjes te maken.
Met patroon gaat het een stuk makkelijker.
Truus* heeft een kleedje klaar waar ze een hele tijd geleden aan bezig was.
En ik, Ik ben met mijn blauw witte kleed weer een stukje gevorderd,
ik wil nu een rand gaan maken die ik nog nooit gedaan heb.
Volgende week dinsdag gaan we met ons 4en naar Nellie van Es.
Kijken wat we daar nog kunnen leren. (zal wel heel veel zijn)


Blauw witte kleed van Karin.

Het gele kleedje van Truus*.

De kruisjes van Truus.

Het kerstkleed van Marianne.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kleedjes zij jullie aan het maken.
    Morgen ga ik naar Nelly,helaas niet voor een les,maar voor wat garen aan te schaffen.
    Ik ga jullie volgen dames,veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen