vrijdag 23 april 2010

Woensdag 21 April 2010

Ja het is weer woensdag en we zijn weer bij elkaar geweest.
ons laatste keer voor de beurs waar Truus en Truus* staan met kaarten en Hardanger.
Marianne gaat hun gezellig helpen.
Truus is al een heel eind met de kerstloper ze heeft in het ziekenhuis
flink zitten borduren en uithalen.
Maar het ziet er nu mooi uit.
Marianne is stiekum aan een kerstkleed bezig en we mogen het nog niet zien.
Truus* is bezig met de loper met heel veel spijlen en madeirasterren.
En ik bijna klaar met mijn kerstkleed ja dat krijg ik voor de beurs nog af.
Al wordt het nachtwerk.
Ik ben benieuwd hoe het zondag zal lopen het gaat heel mooi weer worden.
Sorry deze keer geen foto's ik was het toestel vergeten.
Maar na zondag foto's van de beurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten